Описание:
"Көкжиек" үйірмесін жүргізу үрдісінде оқушылардың бойында ойын еркін жеткізе білу, әсемдік әсерін жеткізе білу, образды ойлау, байқампаздық және есте сақтау қабілеттері дамиды. Бейнелеу өнері сабағында балалардың құрылым, затты кеңістікте дұрыс орналастыру, сәуле түсіру, түстерді таба алу, пішіндерді салыстыра алу, оларды дұрыс бейнелеу дағдылары қалыптасады. Ең маңыздысы оқушылардың сурет салудағы алғашқы біліктілігі қалыптасады. Мұғалім оқушылардың тақырып бойынша сурет салуда, тақырыпты дұрыс таңдағанына көңіл қойып, олардың сурет арқылы өздерінің ойларының құрымдылық, эмоциялық, көркемдік жағынан дұрыс немес бұрыс шешілгендігіне назар аудару қажет. Жұмыс барысында қауіпсіздік және сурет салудаға ережелермен таныстыру, оларды сабақ бойы есте сақтап, орындап отыруды талап ету.
Сурет салу барысында салыстыру, жалпылау, әңгімелеу, тапқырлық, іздемпаздық үрдістер жүріп жатады. Сонымен, бейнелеу өнері ойлаудың, байқаудың сенсорлық сезгіштігін дамытып, қалыптастырады. Аталған қабілеттерді көз алдында елесте білу мен біріктіру көркем ойлаудың негізін құрайды.
Қоршаған болмысқа деген байқағыштықты, зеректілікті қалыптастыру көркемөнерлік материалдарды жылдам өабылдауға үйретеді. Бала қоршаған ортаға деген саналы қарым қатынасын адамдар арасындағы қатнастарға, табиғатқа, жануарлар әлеміне қатысты өз ойларын сөзбен не болмаса сурет түрімен бейнелеуге тырысады. Мұғалім өз сабақтарын құрғанда , оқушыларды қоршаған ортаның әсемділігінің, пішіні мен түсінің қарапайымдылығын, заттардың әдемілігін бағалау қабілеттерін арттыруға бағыштайтын тәсілдерді қолданғаны жөн,
Бейнелеу өнері үйірмесінің мазмұндық ерекшеліктері оның елестету, қиялдау, көру, кеңістікке, түске, пішінге деген сезгіштік сезімді дамытуға бағытталуында.
үйірмесін жүргізу үрдісінде оқушылардың бойында ойын еркін жеткізе білу, әсемдік әсерін жеткізе білу, образды ойлау, байқампаздық және есте сақтау қабілеттері дамиды. Бейнелеу өнері сабағында балалардың құрылым, затты кеңістікте дұрыс орналастыру, сәуле түсіру, түстерді таба алу, пішіндерді салыстыра алу, оларды дұрыс бейнелеу дағдылары қалыптасады. Ең маңыздысы оқушылардың сурет салудағы алғашқы біліктілігі қалыптасады. Мұғалім оқушылардың тақырып бойынша сурет салуда, тақырыпты дұрыс таңдағанына көңіл қойып, олардың сурет арқылы өздерінің ойларының құрымдылық, эмоциялық, көркемдік жағынан дұрыс немес бұрыс шешілгендігіне назар аудару қажет. Жұмыс барысында қауіпсіздік және сурет салудаға ережелермен таныстыру, оларды сабақ бойы есте сақтап, орындап отыруды талап ету.
Сурет салу барысында салыстыру, жалпылау, әңгімелеу, тапқырлық, іздемпаздық үрдістер жүріп жатады. Сонымен, бейнелеу өнері ойлаудың, байқаудың сенсорлық сезгіштігін дамытып, қалыптастырады. Аталған қабілеттерді көз алдында елесте білу мен біріктіру көркем ойлаудың негізін құрайды.
Қоршаған болмысқа деген байқағыштықты, зеректілікті қалыптастыру көркемөнерлік материалдарды жылдам өабылдауға үйретеді. Бала қоршаған ортаға деген саналы қарым қатынасын адамдар арасындағы қатнастарға, табиғатқа, жануарлар әлеміне қатысты өз ойларын сөзбен не болмаса сурет түрімен бейнелеуге тырысады. Мұғалім өз сабақтарын құрғанда , оқушыларды қоршаған ортаның әсемділігінің, пішіні мен түсінің қарапайымдылығын, заттардың әдемілігін бағалау қабілеттерін арттыруға бағыштайтын тәсілдерді қолданғаны жөн,
Бейнелеу өнері үйірмесінің мазмұндық ерекшеліктері оның елестету, қиялдау, көру, кеңістікке, түске, пішінге деген сезгіштік сезімді дамытуға бағытталуында.